HLC | HR MANAGEMENT LAW CONSULTING | SZKOLENIA
21699
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-21699,cookies-not-set,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.6,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive

SZKOLENIA

SZKOLENIA



Nikt z nas nie jest doskonały dlatego do procesu rekrutacji podchodzimy w sposób kompleksowy.
Wpieramy w rozwoju nie tylko pracowników których poleciliśmy lecz również służymy wsparciem dla innych pracowników w doskonaleniu określonych kompetencji poprzez:
– szkolenia grupowe
– szkolenia indywidualne
– konsultacje
– E-szkolenie

 

CZYM JEST E-SZKOLENIE?

 

To nowatorskie rozwiązanie opracowane przez jednego z naszych trenerów pozwalające pracodawcy zaoszczędzić czas i zdecydowanie zmniejszyć koszty szkoleń.
E-szkolenie ma charakter zindywidualizowany w którym pracownik doskonali konkretne umiejętności poprzez bezpośrednią współpracę z trenerem.
Sesje szkoleniowe trwające zazwyczaj godzinę odbywają się poprzez „net” poza godzinami pracy.

 

Z CZEGO SZKOLIMY?

● sprzedaż
● zarządzanie
● zmiana
● negocjacje
● komunikacja

 

JAK SZKOLIMY?

 

Pokazujemy, co robić ale przede wszystkim uczymy jak to robić.

Nasze szkolenia mają praktyczny interaktywny charakter umożliwiający uczestnikom pozyskanie konkretnych umiejętności do wykorzystania „od zaraz”. Pracujemy elastycznie, sytuacyjnie dostosowując się do potrzeb uczestników. Korzystamy z metod wspomagających uczenie się osób dorosłych. Wykorzystujemy dyskusję zogniskowaną, case study, ćwiczenia, scenki, analizę sytuacji, pracę w parach, w zespole a przede wszystkim gry symulacyjne bezpośredniej interakcji z powodu wysokiej efektywności tej metody w procesie uczenia się osób dorosłych.
Pracujemy na trzech poziomach:
• Wiedzy (ograniczamy ją w szkoleniach do minimum)
• Umiejętności (trening i ćwiczenie zapewniają ich opanowanie)
• Postawy (temu poziomowi poświęcamy najwięcej uwagi, ponieważ od tego jak myślimy zależy to, co robimy i jak robimy)

Naszym największym atutem jest to, że trenerzy pracują w teamie. To dwa spojrzenia na tę samą rzeczywistość szkoleniową, lecz z różnych perspektyw. To dwa różne sposoby myślenia – kobiecy i męski. Dwa różne umysły współpracujące w oparciu o zjawisko synergii tworzące uzupełniający się team co przekłada się na efektywność naszych szkoleń.

 

PRZYKŁADOWE SZKOLENIA

 

Jak pokonać konkurencję?
Szkolenia dla przedstawicieli handlowych

W dzisiejszej rzeczywistości handlowej dobry produkt i dobra cena to często za mało by osiągnąć sukces.

● jak poprowadzić pierwsze spotkanie z klientem by go nie stracić?
● jak rozmawiać i poznawać potrzeby klienta?
● jak prowadzić rozmowę handlową i prezentować ofertę?
● z jakich taktyk handlowych skorzystać i kiedy?
● jak radzić sobie i przy pomocy, jakich technik z obiekcjami klienta?
● jak i kiedy rozmawiać z klientem o cenie i jak ją negocjować?
● w jaki sposób zamykać sprzedaż i przy pomocy jakich metod?
● jak budować i utrzymywać długofalowe relacje z klientem?

 

Jak zarządzać zespołem sprzedażowym?
Szkolenia dla kadry kierowniczej

Prowadzenie zespołu handlowego do sukcesu wymaga ponad przeciętnych umiejętności.

● rządzić czy zarządzać?
● kim zarządzam?
● na jakim etapie rozwoju są moi podwładni i jak ich prowadzić?
● w stosunku, do kogo i z jakiego stylu zarządzania skorzystać?
● jak diagnozować sytuację i odpowiednio w niej zarządzać?
● jak budować zespół?
● jak budować autorytet i stać się liderem?
● jak tworzyć środowisko motywujące do realizacji zadań?
● jak i przy pomocy jakich technik dyscyplinować i nagradzać podwładnych?
● w jaki sposób, kiedy i o czym rozmawiać ze swoimi pracownikami?

 

Zmiana, zmiana i znów zmiana.

Szkolenie dla pracowników i kadry kierowniczej

Jeśli czegokolwiek możemy być pewni to tego, że wszystko się zmienia.

Sytuacje trudne – zmiana
Szkolenie dla pracowników
● co na temat zmiany mówi psychologia?
● jak reaguję na zmianę?
● jak moje emocje wpływają na moje zachowanie i postawę?
● skąd się bierze u mnie opór i co powoduje?
● Jak mogę zminimalizować osobiste koszty zmiany?
● w jaki sposób mogę zaangażować się w zmianę by realizować cele firmy?

 

Jak przeprowadzić zespół przez zmianę?
Szkolenie dla kadry kierowniczej

● jak przebiega proces zmiany?
● w jaki sposób komunikować pracownikom zmianę?
● jakie są style reakcji pracowników na zmianę?
● jak odpowiadać na obiekcje i zastrzeżenia pracowników?
● jak radzić sobie z oporem pracowników?
● jak przekonywać i angażować pracowników w proces zmian?

 

Jak skutecznie porozumiewać się w pracy?
Szkolenie dla osób pracujących zawodowo

Współpraca z innymi, zarzadzanie, rozmowy handlowe, negocjacje bez umiejętności komunikowania się prowadzą do nieporozumień i konfliktów.

● jak rozmawiać z innymi by skutecznie realizować cele zawodowe?
● jak nieinwazyjnie wypowiadać zastrzeżenia i bronić swojego zdania?
● czym jest aktywnie słuchanie i dopasowanie do rozmówcy?
● jak skoncentrować się na potrzebach innych?
● jak zamiast zaspokajania swoich potrzeb realizować wspólne cele zawodowe?
● jak reagować na krytykę i ataki ze strony innych?
● Jak skutecznie posługiwać się pytaniami i parafrazą?
● jak rozpoznawać manipulacje i bronić się przed nimi?
● czym jest konflikt, jak przebiega i jak sobie z nim radzić?

 

TO TYLKO PRZYKŁADY SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI A PRZYGOTUJEMY SZKOLENIE WEDŁUG POTRZEB TWOJEJ FIRMY I PRACOWNIKÓW/